Not known Details About webmehr.com

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اهميت شرکت گسترده مردم در روز جهاني قدس و حمايت از ملت مظلوم فلسطين گفت: بسياري از کينه ورزي ها، تحريم ها و مشکلاتي که بر جمهوري اسلامي ايران تحميل شده است به دليل ايستادگي بر سر آرمان انقلاب از جمله حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزگري رژيم صهيونيستي است.

به گزارش شوشان، دکتر محسن رضایی که در جمع سران عشایر عرب خوزستان سخن می گفت اظهار داشت: اگر چه در انتخابات دهم نتوانستم آرای مورد نیاز را کسب کنم اما حکمتی در این انتخابات نهفته بود که توانستیم به واسطه آن به چند دستاورد جدید برسیم.

Dit signaal geeft aan dat zowel moed en vertrouwen heeft deze pagina speciaal voor de busscadores, hoe groter het meer resultaat vertrouwen wij de Web site.

آن کسی که دیدیم اصلا عبدالله مومنی نبود؛ فقط یک پوست و استخوانی بود که تعادل روحی و روانی و قدرت حرف زدن وایستادن و راه رفتن نداشت. هیچ چیزی از عبدالله نمانده است».

بالاخره یك نفر عقیده‌ دیگری در یك مسئله‌ خاصی دارد؛ اینجور نیست كه در مبانی و اصول اختلافی وجود داشته باشد و به نظرم نمی‌آید اینجوری باشد.

برخی از رسانه های حامی دولت اکنون به خوبی نقش دوست نادان را ایفا می کنند تا دلسوزان کشور آرزوی دشمنان عاقل را به جای نادان ِ دوست بکنند. اکنون عملکرد برخی رسانه های حامی دولت به گونه ای است که به جای آنکه آبی بر آتش های اخیر کشور باشد اما هیزمی بر آتش دشمنان است و عملکرد های ناصواب آنها دل دلسوزان کشور را خون می کند و دشمنان را شاد.

رضایی گفت: در انتخابات دهم ثابت کردیم که با اخلاق، متانت و رعایت تقوی می توان در انتخابات حضور پیدا کرد و بر روی مردم اثر گذاشت.

وي افزود: البته اين تحريم ها و مشکلات عوامل ديگري هم دارد از جمله اين که اين انقلاب ماهيتي دارد که قدرت هاي صاحب نفوذ نمي خواهند اين انقلاب موفق باشد.

ابتکار برخی از اعضای مجلس خبرگان برای حذف آیت الله دستغیب نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با مخالفت صریح رهبر عالی مقام جمهوری اسلامی ایران متوقف شد.

همچنین می توانید یک پرونده آنلاین برای هر یک از موکلین خود طراحی کنید تا هر موقع که خواستید، بتوانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

باید توجه داشت که عده‌ای از افراد اعتقاد دارند باید مهر شرکت به ثبت برسد؛ اما این موضوع درست نیست بلکه آن چیزی که باید در اصل ثبت شود لوگو شرکت است که به‌عنوان یکی از اجزای مهر باید در آن درج گردد.

اگر شرط بندی در اسلام حرام نبود، من شرط می بستم که حتی پس از دستگیری مهدی هاشمی، آقای هاشمی از مشی اعتدالی خودش اعراض نمی کرد.

هر شرکتی پس از ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها باید اقدام به تعیین دارندگان امضا مجاز نماید. پس از تعیین دارندگان امضای مجاز شما موظف هستید در بیشتر… ارسال دیدگاه

نمی دانم تا چه حد از آنچه که در جلسات ما با کمیته منصوب جنابعالی برای پیگیری حوادث اخیر گذشت با خبرید. برای آگاهی مردم و همچنین شما عرض میکنم که ما دو جلسه با آقایان محترم "خلفی ، محسنی اژه ای و رئیسی" داشتیم که این جلسات به صورت مطلوب و مناسبی نیز پیش رفت و در آنها گوشه ای و تعدادی اندک از اسنادی که نشانگر برخی اتفاقات ناگوار و غیرقابل بخشایش در روزهای پس از انتخابات بود ارائه و بازگو شد. در جلسه اول سه سند درباره سه نفر همراه با سی دی و مدارک لازم ارائه شد که نشانگر تجاوز و شکنجه و برخی اعمال رخ داده بر دختران و پسران در بازداشتگاههای مشخص و نامشخص بود. علاوه بر ارائه این سه سند، اشاره ای نیز به صورت شفاهی به اتفاقاتی شد که برای دو دختر یعنی ترانه موسوی «واقعی» و سعیده پورآقایی رخ داده بود. جلسه دوم نیز دوشنبه هفته جاری برگزار شد و حدود سه ساعت نیز به طول انجامید و در این جلسه نیز در کنار بحث های فراوان، من سندی جدید ارائه کردم البته با این قید و شرط که نباید به واسطه این افشاگری و حق خواهی، برای آن فرد و خانواده اش اتفاقی رخ دهد؛ اتفاقاتی از آن دست که پیش از این و در زمان مسئولیت دادستان سابق تهران برای یکی از افرادی که من به عنوان سند معرفی کرده بودم پیش آمد و برخی مشکلات خانوادگی و شارهای جدید مترتب بر آن خانواده شد.

Report this wiki page